Wednesday, January 23, 2008

Luxor 1, Biz 0


Bu oyunu babam internetten indirmis. Sonra deneme surumunu bitirince geri kalanini da oynamak istemis, bana soyledi, ben de satin aldim. Sonra oynamaya basladi yaklasik 4 ay once. Sonra Luxor yavas yavas tum ailemizi isgal etti. Herkes muptelasi oldu. Deliler gibi Luxor oynamaya basladik. Babam her sabah erken kalkip Luxor calisiyordu, annem geceleri bir gozu dizide, diger eli mouse da, neredeyse geceyarilarina kadar oynuyordu... Yillarca biz bilgisayar oynayinca soylenen annemi boyle gormek cok ilginc. Kendisi de "iyi ki bu sey biz okurken yoktu, hic bir sinifi gecemezdim" diyor. Bizim gostermek durumunda kaldigimiz iradeyi dusunun artik. Kardesim de gayet iyi, bu aralar onu yetistiriyoruz. her gun duzenli calisirsak 8.level 4. kismi gecebiliriz belki.



Bu allahin belasi bolumde toplar cok alakasiz gelmeye basliyor, atari bize kaybettirmek icin her turlu serefsizligi yapiyor. Simdilik bu bolumu kimse gecemedi. Ama calisiyoruz ailecek. Umutluyuz. Gelecege guvenle bakiyoruz. Kardesime cok guveniyoruz. Bazen yarisina kadar geliyor bu kazik bolumun. Naber?

2 comments:

Anonymous said...

abi siz yanmissiniz yaa... luxor o kadar zor ki onu yapan cok uzulmus bir kaybeden felan olmali... ben kendilerini bu ara biraktim hem guzel marmara daha guzel hem icimide luxor kadar zor degil... :)

i_care_toon said...

Luxor basindan kalkamadigim ilk oyun.. Bitirdikten sonra Zumayi kesfettim ki bence daha zor..Onu bitirecek sabrim olmadi ama bu aralar bir baskasina sardirdim. Pc de varmi bilmiyorum ama pda de big money diye bi oyun oynuyorum.yine yanyana gelen ayni renk toplari yok ediyorsunuz ama daha tetrisvari bi arayuzde; toplarin yukariya ulasmadan yok olmasini sagliyorsunuz.Bloglara resim eklenebiliyor mu bilemedigimden Screenshot ini buraya koyamadim.Gormenizi oneririm :)