Tuesday, August 01, 2006

Patron vs. Keni 2

ya bu insanlarin isi gucu yok mu anlamiyorum. ya da "bu ne bicim is yeri" Keni'nin deyisiyle. uc yuz, bes yuz derken sonunda bin dolarlik bir bahis ortaya atildi. Sanirim Keni'nin patrona zarar verme istegi butun bunlara sebep oluyor. Nerde sacma sapan bi iddia varsa orda bulusuyorlar. Son iddia da soyle: VorIn (baska bir eleman) ve Keni el ele tutusucaklar. Ustlerinde sadece patronun onlar icin alacagi tanga don olacak. Sokaga cikacaklar. Kosarak trafik isiklarina deyip geri gelicekler. Bunun icin iki sokak gecmeleri gerekiyor. Bu iki sokak da bissuru sirketin bulundugu binalarin arasinda.

Isi gucu biraktilar. Internetten begendiler, patron gitti donlari aldi. Donlar gercekten sapik. G string gibi. Keni defalarca "ben yapmak istemiyorum" dedi. Ama birkere tamam demis artik. Geri donmeyi de yediremiyor. Diger sirketlerde bissuru arkadaslari var. Ve idda geregi tam yemek saatinde bunu yapmalari gerekiyo. VorIn ise cok daha ucuza gitti :400 dolar. (Ya onu pek anlamiyorum). Patron klasik yine kicinda patlayan bahsi bize dagitmaya calisti: izlemek istiyosak 10 dolar vercekmisiz. "Bu ne bicim is yeri".

Abarttilar bence. Aciz biz burda. Bu dangalaklar para saciyo ortaliga. (Tabi yine ben yarin "Keeni" diye bagiranlarin yaninda yerimi alicam.)

Bunun ustune gecen gun bi arkadastan dinledigim fikrayi yaziym: Cok zengin bir adam bir kizla yemek yiyormus. Ona sormus: Sana 1 milyon dolar versem benimle yatar misin? Kiz dusunmus biraz. Yani bi seferlikten noolucak ki falan diyerekten "olur" demis. Adam " 10 dolar versem yatar misin?" demis. Kiz cok kizmis "beni fahise mi sandin" diye bagirmis. Adam da "az once ne oldugun konusunda fikir birligine vardik zaten, simdi fiyatta anlasiyoruz" demis.

5 comments:

Burcuk said...

:)))

selam,

harbiden ne bicim is yeri ya? :) tv dizisi gibi, cnbc.e de bir tane dizi vardi, bir derginin ofisini anlatan onun gibi, adini hatirlayamadim puff:/ neyse:)

bir de fikra da komikmiss:))

fruko said...

bence şahane iş yeriymiş. bütün bunları izletmek için patronun 10ar dolar toplamasi da onu ayri bi sevmeme neden oldu.

ardamardar said...

patron ve keni abarttiklarina kanaat getirerek bugun beraberce bahsi iptal ettiler.

etmeselerdi sasardim ben.

Burcuk said...

eheh:) neyse alinan don artik yanlarina kar kaldi herhalde:))))

lithaen said...

Neden yaptıklarına şaşırmıyorum nedense. İnsanlar birbirinin bokunu falan yiyo, jackass diye bişi var.. sanırım film orada bir yerde koptu... Peki ya henüz yeterince kopmadıysa? :D eyvah eyvah...