Monday, April 24, 2006

Felekten bir gün

Hocanın bana verdiği gitarı ona geri vermem gerekiyor yakında. Dolayısıyla geceleri eve gidince çalacak birşeyim kalmıyor. Hmm ne yapmalıyım bu konuda. Acaba flüt falan mı alsam. Ya da mızıka. Geceleri müziksiz çekilmez. Günün yorgunluğu nasıl atılır. Bir süre sonra sırt çantamı alıp yola çıkacağım. Zaten çok heyecanlı bir durum bu. Gittiğim yerlerde geceleri naaparım acaba... diye düşünmekteydim.

Ve sonra birisi çağırdı beni. Dışarı bir çıktım ki.

Ve sonraaa.



Öheee. Bana bunu almışlar. Küçük gitar. En az büyüğü kadar ses çıkarıyo. Sapık bişey. Çok rahat. Üstelik küçücük. Yani tam sırtçantasına tak, istediğin yere git, çal çalabildiğin kadar... Çalması çok zevkli.


Resimde gördüğünüz sapıklarla biraz takıldım. Sonra odama gittim ve gitarı kurcalamaya başladım.


Çok şanslı bir insanım bea. Nası oldu bu şeyler. Mahcup oldum acayip. Çok sevindim. Artık geceleri çalıp söylemeye devam. Heyooo.

PS: Merak etmeyi yarın traş olucam.

4 comments:

Özge Başağaç said...

Şimdi sana bir tane de kocaman Meksikalı şapkalarından lazım:)Bu arada iyi ki doğduuun Ardaaaa...

vintage biscuit said...

supermiş

Anonymous said...

cok sicak bir olay,icten samimi,unutulmayacak bir sey,bizim icinde.Simdi sunu hatirladim seyahate ciktigimiz zaman arabada parmaklarinin piyano tuslari uzerinde gezindigini cok gordum bir decamli odada yaptigin bateri vardi..pedali keser sapi,benim celik tepsim deterjanin bos bidonlari birkac tane kabloyla pencereye tuturulmuş tenekeler cok yaraticiydi BATERİNİcalmaya basladigin zaman bu gurultuye bir anlam veremeyen yandaki insaat iscilerinin neler oluyor anlaminda perdeleri kapali odaya ooooyle bakmalari.Haaa bir de teyzenin baterin icin yorumu var bu teneke parcalari hirsiz pencereden girereken gurultu cikarsin diye konmus bi tuzakmi??? TATLİM sen biseyler icat ederdin yine .ama gitarina bayildik insalah bi gun de dinleriz .İYİKİ DOGDUN seni cok seviyoruz hepimiz.

Hallaç Pamuğu said...

Laaaaaaaaaaayn!