Sunday, April 08, 2007

puhaha

Bir yerden bi tane animasyonla ugrasan cocukla tanismisim. Internetten. Neyse kimdir nedir bilmiyorum, ooyle msn listemde duruyordu. Biraz once kopuk bi muhabbet oldu. Aynen copy paste yapiyorum. Hala guluyorum su an.

Cocuk : slm

Ben : selam

C : nasılsın

C : 500 kontr acil lazımdı bana telsim pazartesi iade ederim parasını mümkünmü

B :anlamadim ?

C : anlamıyacak bişi yok

B : bi yere telefon mu acman lazim

C : ya yok

C : laızm bana

C : alacanmı almıyacanmı

B : :D

B : almicam tabii ki

B : allah allah

B : kimsin sen kardesim

B : niye kontur aliyorum ben sana

C : silindin

C : iyiki bişi istedim

C : defol

C : senle oğraşamam

C : senle buraya kadarmış

C : s.ktir ol git

Sunu yazarken bile kopuyorum. Sonra offline oldu. Kardesim ne manyaklar var ya.

6 comments:

hayvanatbahcesi said...

250 kontür lazım, turkcell benimki :)

ardamardar said...

abi nassin?
Uzun zaman oldu. Aaah ah Antalyeah. Bisiklet hadisesi acmis seni. Guzel la Antalya. Daglari...

Anonymous said...

tanimadigin birinin msn sifresini ele gecirirsen naparsin? Gozu aciklar icin en temiz dolandiricilik kontor istemek :)

ardamardar said...

Ya benim sifrelerim internette geziniyo. Kendi adimi yazdim bigun google a. 20-30 uncu sayfalarda bir siteye girdim. Site arapcaydi. internette sadece bir sifreyle her yere giren ben (ki her yere, messangerlar, e mailler...), orada adimin ve nicknameimin yaninda sifremi gayet acik ve dogru bi sekilde yazili gordum.

Sonra deliye donen ben tum sifrelerimi psikopatlastirdim, paranoyak bir insan haline geldim. 6 ay once falan oldu. internet etme bulma dunyasi...

fruko said...

Goxel'den Smiley Ali :)
oralarda lombak yoktur di mi ardar?

bi de bu şifre hadisesi fena.yahoo şifremi keremin aklına uyup 16 hane yaptım iki hafta önce. benim de tüm sifrelerim aynıydı.sonra saniyesinde şifreyi unuttum. gerizekalı yahoo yeni şifre yollamak için teee 10 yıl önce yazdıgım -ve muhtemeln bosluk dolsun diye götten salladıgım- posta kodunu istedi. neyse ata tuta sifreyi buldum. bilgisayaraın ustune post-it.le yapistirdim. neyime gerek benim guvenlik ...

Anonymous said...

Bir arkadasim 500 kontor istedi benden, yurtdisini aramak zorundaymis ama kontor almak icin disari cikamiyormus. Gittim hemen karsi bufeden aldim, hic bi suphe yok ama bende alirken. Oturdum tekrar bilgisayar basina sifreleri kaziyip gondercem, bisey var ama tuhaf bisey var, msn'de her zaman gurultulu konusan arkadasim bugun pek durgun. hemen telefon actim tabi cikti ortaya gercek, cok icim yancakti kanip da gonderseydim o kontorleri.

bi parola uydurmak lazim arkadaslarla aranda :)