Monday, June 11, 2007

Okuzum ben

Sevdigim kizi etkileme etkinlikleri bunyesinde uye oldugum spor salonundaki kosma aletinde 5.2 hizinda ve 8 egimde 25 dakika kostum. Sonra diger aletleri de bir yarim saat kurcaladiktan sonra o hizla eve gittim. Bisiklete atlayarak supermarkete uctum adeta. Haftalik alisverisimi yapmaya basladim ve sonra somon baliklarini gordum. O an sevdigim kizin yaptigi Jamie Oliver tarifi mukemmel somon ve limon+sarimsak+rosemary li patates yemegi aklima geldi. Jamie Oliver'a olan nefretim bir saati askin sportif faaliyetimle birlesince 6 parama kiyaraktan 2 kocaman somon parcasi aldim. O andan itibaren anahtar sayim 2 oldu. Somonlari 2 buyuk patates, 2 buyuk sogan ve 2 limon takip etti. Haftasonundan kalan 2 biramdan birini actim ve her adimda Jamie Oliver'a saydiraraktan leziz yemegi yaptim. 2 koca patates, 2 sarimsakla birlesti, allahin belasi Jamie Oliver'in onerdigi gibi pisirildi, bir yandan 2 somon da firinda kizardi. Ama gerizekali ben sadece bir kisiyim. Sonra ben o hizla 2 kisilik yemegi yedim. Bu arada internetten istanbulda gecen 2. sinif holivud filmi izlemeye basladim. Filmin ortalarina dogru hizim azaldi ve yerini sucluluk dolu bir durgunluga birakti. Hayvanligimin
doruklarindan koltugun derinliklerine gomuldum. Artik buradan kalkabilecegimi sanmiyorum. Saat 10:56. Tabaklari assagi tasicak gucum kalmadi. Balik kokucak burasi. Banyo falan yapmicam, sabah erken kalkar yaparim. Zaten allahin belasi dus basligi durdugu yerde bozulmaya karar verdi. Bana puskurttugu suyun iki katini banyonun geri kalanina puskurtuyo. Ben banyo yapinca banyo da banyo yapiyor. Terlikler, havlular, geri kalan hersey benim gibi yikaniyor... En azindan tabagi goturmeliyim. Allahin belasi Jamie Oliver...

5 comments:

homosapiens said...

jamie oliver'a neden kilsin ben bu yazidan anlayamadim?

ardamardar said...

cunku o bir sarlatan.

kilosu bilmemkac liradan somonu alabilse ebem de guzel yemek yapar. iki uc orta yas bunalimina girmis ev kadinini etkileyip medyatik olup super luks restoranlar zinciri acmayi biliyo. bunu gun boyu calistircan, sonra birakcan cankaya markete, o yorgunlukla yapsin bakalim gurme yemek. saglikli yemek diye diye milleti kazikladi, kitaplar, TV showlari derken voliyi vurdu.

(Bunlarin yaninda kisisel sebeplerim de var)

homosapiens said...

arda,
anladim simdi. yeterli imis sebeplerin.

fruko said...

su tarifi de verseydin ya? agzimin sulari akti ekran basinda

ardamardar said...

tarifi vermem, yemege beklerim, hatta sevdigim kizla beraber pisiririz, o ogretti bana... (bu yemegin olayi patatesinde, cok komplike bi patatesi var, mmmmm leziz...)