Thursday, May 31, 2007

Allahin belasi corba

Dun gece sebze corbasi yaptim. cok guzel oldu. cok saglikli da oldu. hem de yemesi de cok zevkli. sonra bu corbayi dolaba koydum ki bugun iste yiyim diye. sabah ta onu plastik sefer tasima koydum. ve sonra da torbanin icine koydum. ki akmasin, akarsa canta kokmasin diye.

sonra bu geri zekali, akmis, torbayi gecmis, cantamin icini gol yapmis. Diger essalarim, dis fircam, gozlugum falan islanmis. hem de corba suyuyla. sonra o geri zekali seyi yolun ortasinda bosaltip ise kadar elimde tasidim. yol boyunca bissuru kufrettim, ona buna saydirdim.

sonra ise geldim. kahve bazen guzel bazen kotu oluyor. bugun kalin bir asfalt katmani gibi. sanki asfalti eritmisler, sivi hale getirmisler, kahve makinasinin icine koymuslar. kokusunu alinca yuzum burusuyor.

Cok guzel bi gun baslangici oldu. Simdi gulumsuyorum ben. Hersey cok eglenceli gidiyo. Ehehe.

9 comments:

Anonymous said...

Ahahhaha, labda kahkaha atıp başıma "nooldu?" diye üşüşenlerle "lost in translation" oldum. "Arkadaşın çantasına çorba sıvaşmış, kahve de asfalt gibiymiş" diye özetleyince mel mel yüzüme bakıp içlerinden "ee nesi komik bunun şindi" diye düşündüler biliyorum. Sorma kardeşim o zaman. Alla alla.

A. Murat Eren said...

ehehehehehe

ikinize de ayrı gülüyorum, süper.

yani geçmiş olsun bir taraftan da..

Anonymous said...

Ardarım, ben de bu sabah kavşakta birine arkadan geydirdim, ondan sonra jandarma karakolunda ifade verdim, sonra Romanya B.Elçiliği`ne gittim, baktım ki vizenin OK`i çıkmış, tam eski düzenime alışmaya başlamışken tekrar bana köhnestence yolları göründü... bu aralar karmalarda bir mokluk var sanırım, dikatli olmak lazım.

Suleyman Ve Ben said...
This comment has been removed by the author.
Suleyman Ve Ben said...

Merhaba Ardamardar,

Nasilsin?

Ben yeni kelimeler ve deyimler ogreniyorum: yuz+lu...

Ama "yuz+um burusuyor" bilmiyordum :)

Yuzum burus+du cunku kotu kahve...

Cok guzel ornek...

Daha iyi kahve senin icin (next time),

Kanada'dan cok selam.

Gorusuruz,

Suleyman.

Hallaç Pamuğu said...

Olm kombo gibi çakmışın yazıları birer gün arayla, hangisine yorum yazıcam bilemedim, buna yazıyorum. Çorbayı bırak da Ağustos' ta bekliyorum.

homosapiens said...

benim de boyle yogurt maceram var. sirkete yogurt goturuyorum, saglikli beslenelim ayagina. feci yagmur yagiyor disarida ve ben vaura yetismeye calisiyorum. bu arada yogurt plastik kabini kagit bir cantaya koymusum. superim. soyle oldu, vapura kosarken kagit torba fazlasiyla yagmur yedigi icin tam trafik isiklarinda yirtildi. elimden semsiyem uctu, yogurt yolun ortasina pat devrildi. kufur kiyamet, kotu gun baslangicinda ne yapilirsa onu yapiyorum iste , fakat sesli soyleniyorum. bu sirada durumuma acimis olacak bir cocuk yardim etti. sagolsun. o gun ayni duyguyla ustume gelmeye devam etti. hatirladigim gunlerden biri oldu.

i_care_toon said...

Lisedeki okul pikniklerinden birinde annemin kurabiyeleri efsane olmustur..Usenmeden bir yigin kurabiye pisiren annem yine usenmeden;uzerlerindeki findik parcalari dokulmesin ya da kurabiyeler parcalanip torbanin dibinde birikmesin diye hepsini tek tek strech film ile sarip sarmalamis.. O kadar sarmis ki acana kadar milletin istahi kacti..Benle dalga gecilmesi de cabasi.. Kahve bence sigara suyu..

Anonymous said...

Hi
tamoxifen drug
There is evidence that patients whose tumors are estrogen receptor positive are more likely to benefit from Nolvadex therapy.
[url=http://www.alampal.com/]tamoxifen drug[/url]
It is an alternative to oophorectomy or ovarian irradiation.
http://www.alampal.com/ - tamoxifen citrate
The usual length of treatment is 5 years and exceeding the five years does not add value to the treatment.