Saturday, July 22, 2006

Yagmur

Vucutlarimiz suyun icinde olustu. Hayatimiz boyunca denize girdik, banyo yaptik, islandik. Suyun tamamen altinda yasama araclari kesfettik. Su ucuz, su temiz, su saglikli, ustumuzdeki kirler akip gider suyla. Yikanmak, yikamak suyla olur. Su ucar gider, zararsizdir, kurur.

Insanlar yagmur yaginca manyak gibi kaciyorlar yagmurdan. Sanki asit yagiyor. Aman bir damlasi degmesin. Yagmurluklar, semsiyeler, herkes arabalarda, tramvaylarda, sokaklardakiler aralara siginmis... Yagmur bu yagmur, islanirsin, kurur...

Sakir sakir yagan yagmur balkonu delerek assagida bir gol olustururken bunlari dusunerek ise gitmek uzere bisiklet kaskimi giydim. Cantamdaki yedek t-shirt kuru kalsin diye torbaya konmustu. Ne olabilirdi ki? Sonra bisiklete binmeye basladim. ilk 2 dakika icinde coktan islanmistim zaten. Ama buna hazirdim. (degil mi?). Sonra anacaddelerden gecmeye basladim. Yagmur cok sorun degildi (Gercekten). Asil sorun yerlerdeki sulardi. Tekerlegin aralarindan akan sular ben hizlandikca tam da kicima puskurmekteydiler. Ustelik bu sular saf su degil iclerinde birtakim topraklar bulunan sulardi (camur). Pantolonumu yikamak zorunda kalacagimdan biraz hayal kirikligina ugradim (genelde pantolonlarin kirlenmediklerine inanirim, onlari cok ender yikarim) Ha su ha toprakli su diyerek yolculuguma devam eden ben yeni bir suprizle karsilastim bisikletin frenleri tutmuyordu islaninca. Ama cok da onemli degildi cunku ODTU de 2 yil frenleri olmayan bisikletimi kullanmistim. Yavaslamak icin baska yontemlerim vardi. Son olarak yerde birikmis toprakli sulari puskurten otomobillerle tanistim. Ama cabuk ogreniyordum. Yerlerden firlayarak ustume basima sicrayacak sulari onceden tahmin ederek onlarin uzagindan geciyordum. Yanliz arkadan puskurten tekerlek sinirime dokunmaya baslamisti. Cunku ustum orta derecede islanmisken pantolonum bok gibi islanmisti. Ben ise yedek T-shirt getirmistim, yedek don degil.

Ise ulastigimda asansorun aynasinda kendime baktim. Sicarim yagmuruna da kurumasina da diyerekten bisikleti parkettim. Herkes dalga gecti. Circir olmasam bari.

6 comments:

Anonymous said...

:)

Bu arada bence kot pantalonlar kirlenmiyor.
Çamur olunca ben kurusun o çamurlar diye bekliyoum sonra da ne bileyim bir fırça yardımı ile dökülüveriyorlar, eskisi gibi oluyor :)

Anonymous said...

düygüye katılıyorum. kirlenmezler.
yağmuru severim. suyu sevmeyen ölsün. zaten ölür di mi.

Hallaç Pamuğu said...

Olm ODTU' deki bisiklet ne güzeldi, ben onda öğrenmiştim sürmesini. Özür dilerim bisikleti yamulttuğum için. Sağol ama bisikletini verdiğin için. Sarılıyım mı len? : p

Anonymous said...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Ebony interracial fuckfest Long blonde hair cuts State farm insurance office tulsa oklahoma Cream ice machine nemox Jk optical printer + sale Petite asian pussy Black lesbo girls clips california loan Webcams boys videos seo technology cameroon Davidson gmc Torrance ca art supply stores Tramadol in urinalysis buick championship golf