Sunday, June 11, 2006

Yeni Hayat

Bilgisayarım yok. Ama olacak. Ordayım. Burdayım. Yürüyorum. Yemek yapıyorum. İşe gidiyorum. Yeni bi kalem keşfettim. Tebeşir kalem. Elinle dağıtınca çok güzel tonlama yapıyor. Hotdogcular rekabet ettiler, şehrin bir köşesinde Hotdog 1 liraya düştü. Ordan yedim. Şimdi okuldayım. Süper bir koltuk aldım. Babamın eski muaynanesindeki gibi. Arkaya doğru kaykılabilen patron koltuğu. 10 dolardı. (garaj sale süper bişey). Aldığım herşeyi ikinci el alıyorum ya da sokaklardan topluyorum. bir rafı dolduracak kadar atılmış kitap topladım şehirden. Çok ilginç konuları var. İnsanların neler okuduğunu öğreniyorum bu sayede. Birisi sandalyelerini atıyordu. Aldım bir tane. Sokaktan Suskind in "Koku" kitabını, film yapımcılığıyla ve anneliğin analiziyle ilgili kitaplar buldum. Herşeyi ikinci el almaya devam edeceğim. Benim yüzümden dünyaya atılıcak bişey daha gelmesini istemiyorum. Böylece üretimi ve sanayiyi baltalicam fikrimce. Fotolarımı (acil gitmem lazım)

4 comments:

Anonymous said...

Ya biladerim, benim de acil gitmem gerekiyo. Acil gitmek durumunda kalmak feci bi durum. Yani insanin eli ayagina dolasiyo, ne yazacagini sasiriyo.

Allah kimseyi acil gitmek zorunda birakmasin. Fotolarinin akibetini heyecanlan bekliyorum.

Bu arada $afak 101, .mina goyyim..

(burda boyle diyolar, foul language'in kusuruna bakmayiniz.. :)

mazgal said...

ne güzel komşu komşuyu bulmuş :)

lithaen said...

torik!

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»