Tuesday, May 09, 2006

Bant Genişliği

Web sitelerinin bant genişliği oluyor. Belli bir transfer limiti var. Mesela benimki ayda 1.5 gb. Sonra filmimi internet siteme koyup biraz reklam yaptım. Forumlara falan gönderdim. Birkaç gün sonra http://3dyanimacion.com/ http://www.milkandcookies.com/links.php?op=viewlink&cid=2 http://www.cgtimes.com.cn/ gibi internet siteleri alıp kendi sayfalarında göstermişler bi şekilde. Üstelik anasayfalarına koymuşlar. Öyle olunca benim bant genişliği patlamış. 13 gb ye dayanmış. İyi mi kötü mü anlamadım. Dünya yüzeyindeki bi takım İspanyollar ve Çinliler (ki çok fazla çinli olduğunu bir kez daha teyid ettim. istatistiklerde harita var. bi bastım haritaya bi tek çin kıpkırmızı. diğer yerler sarı falan. çok kişi indirince kırmızı oluyor.) alakasız filmimi izliyolar. Bu arada herkes acayip şikayetçi çok yavaş olduğu için. Biraz toparlanınca değiştiricem hizmet sağlayan şirketimi. Ama iyidir. ehehe internet nası bişey yahu??

5 comments:

Hallaç Pamuğu said...

godaddy.com' a bak. Amerika kıtasındayken burdaki serverlarla iş yapma tabiykine.

Anonymous said...

Blog sevemeyen ve yapamayan biri miyim? öyleyim sanırım...günlük de tutmadım ki...tutamazdım sıkılırdım....sıkılıyorum çünkü ben aç internet kullanıcısıyım sanırım...maksat eğlence diye kullananlardan... Gerçi bunun ne önemi var ki..
Askerden sonra durup kendime bakıyorum, dertlerim iyice saçmasapanlaştı, amerikalara giden arkadaşlarım mütemadiyen mutlu, iş buluyorlar, sitelerde isimleri çıkıyor, gerek bilme, gerek eğlenceye hizmet ediyorlar falan..bunun3 güzel örneği var önümde,(evet biri sensin..) bunlardan mutlu olurken bir yandan kendi dertlerimin sadece bi evim olsa tekrar, cep telefonu aldım ona program indirsem, portfolyo hazırlamak gibi bişiler... aslında kendi çapında bunlar da güzel ve yatıştırıcı, yapıştırıcı... Hayatla yapış yapış yaptırıcı...
Niyetlerim de farklı, tek düşünemiyorum artık istesem de aklım kayıyo ne yapayım...
Aslında neden blog tutadığımı anladım sanırım.. kimse okumaz,comment bile yazmaz diye sanırım,bende "hani belki.." diye 2'de 1'de açar kontrol ederim de helak olurum diye...temelde bu..yoksa yazsam yazarım belki...
bu arada yanlış anlaşılmasın.. mutluyum ben :) sadece eski dostları özledikçe böyle oluyorum galiba...Sigaralıyağmurlu dolaşmalar falan... bak ne güzel üstüme çektim ilgiyi... :P

ardamardar said...

yerim seni.
aradim cepten, yoksun. ama pesini birakmadim tabii ki. kanlinim. bulacam ulan. inat ettim.

Hallaç Pamuğu said...

Çaktığımın evladı, mail atıyoruz naptın neettin diye bi cevaplasana. Şerefsizin kralı oldun başımıza.

ardamardar said...

ya bi sus