Wednesday, November 07, 2007

Dizaynin osurdugu yer


Yahu new's dan :

BOSTON - The Massachusetts Institute of Technology is suing renowned architect Frank Gehry, alleging serious design flaws in the Stata Center, a building celebrated for its unconventional walls and radical angles.

The school asserts that the center, completed in spring 2004, has persistent leaks, drainage problems and mold growing on its brick exterior. It says accumulations of snow and ice have fallen dangerously from window boxes and other areas of its roofs, blocking emergency exits and causing damage.

Ben tasarimin gereksiz oldugunu basindan beri soyluyodum.

Philippe Starck'in hapse girdigi gunleri de goruruz insallah...

6 comments:

Anonymous said...

okurken de diyodum, şimdi de diyorum hala, tasarımın gidip gidebileceği en optimum nokta Bauhaus ekolüdür. Kastıra kastıra ahanda böyle şeyler çıkarmaya başladılar, küpün dikdörtgenin nesi eksik anasını satiym..

fruko said...

hihohhoohohh...

Hallaç Pamuğu said...

Gehry' nin bir başka yapısı daha mahkemelikti. Şehrin ortasında eğri büğrü metal yüzeyli bir yapı, etraftaki ofislere güneş ışığını toplayarak insanların pişmelerine neden oluyormuş(yapının tanımını okuyunca akla ilk guggenheim geliyor ama o değildi sanırım).

Tasarım satarım. uygun fiyata. Anagramı yanında hediyeli.

ardamardar said...

cok biliyon sen.

Hallaç Pamuğu said...

Sana tüm karakterleri mickey mouse gibi anime ettiğin için dava açacaklarmış.

Burcuk said...

arda marda tasarim demisken okuyucu tate modern deprem yarigi shiboleth yorumu bekler :) di mi ama? sahsen ben beklerim:)

belki de daha coook beklerim :))))