Tuesday, September 25, 2007

Hayat

Bugun birisiyle konusurken farkettim:

20 kasim 2006 da calismaya basladim, arada is degistirdim ve ara vermedim yani bir cuma isten ciktim pazartesi obur ise basladim (bu arada kita degistirdim) ve buradaki kontratim da tesadufen 21 kasim 2007 de bitiyor. Yer yer yogun oldu bu isler yer yer yavasladi ama sonucta ben tam bir yildir hic durmadan calismis olucam bu kasimda (su aralar da izin alabilicek gibi gorunmuyorum). Sadece bir kere izin almistim bir gunlugune, onun disinda ve de genel tatiller disinda hep ise gitmis olucam.

Anafikir : Tatile ihtiyacim var... Yeter ulan!!!

1 comment:

fruko said...

istanbula geldikten sonra -yani 3 senede- 6 isimdeyim. sadece 2. isimden sonra 3 gun acikta kalmistim. cuma ayrildim, pazartesi basladim:) 3 senede toplam 2 hafta tatil yaptim. baslarim boyle duzene! 51 hafta calisip 1 hafta tatil yapiyoruz bence bu duzende cok ama cok buyuk bir hata var. bu kadar uretmeye tuketmeye gerek yok, mis gibi yasariz aziyla di mi ama?