Friday, November 17, 2006

Home Bitter Sweet Home

Lise 1 den beri boyle bir tatil yapmamisim. Bu kadar uzun ve kaygusuz. Neredeyse 2 ay dunya yuzeyinden silindim. Denizler astim. Aileme gittim bir sure. Uzun bir sure de sevdigim kizin yaninda yasadim. Gulumsuyorum ben simdi. Icim umutla doldu.

Sanki cok tatil beni bayar gibi gelirdi hep. Cok caliskan birisiyimdir normalde (masallah). Yanliz su iki ay kopuk gecti. Sanirim bir onceki isimde cok calistirdiklari icin oldu. Ne kaygilandim (sinirlari gecme hadiseleri disinda) ne de sucluluk hissettim. Mouse denen seye maillerim disinda dokunmadim. Bazen kucuk notlar aldim ve birseyler cizdim. Onun disinda hicbirsey yapmadim. Sadece yasamaya devam ettim. Tatil hic baymadi. Tatil bir ruya gibiydi. Tatil benimle, ben tatille birbirimizi bulduk. Birbirimizi unutmustuk. Hatirladim, iyi oldu.

Blog yazmadim. Cunku yazmama gerek yoktu. Bisey yapmamiza da gerek yoktu. Ama her an dopdoluydu. Cok yere gittik, fildir fildir donduk orada burada... Bu kadar guzel biseyi hakettim mi acaba? Ingiliz dunyasina, iskoc dunyasina, antalya ve ankara piyasalarina girme firsatim oldu. Raki ictik, saraap ictik. Eeeyleeendik. Hangi birini yazayim. Yazamam hepsini. Yavuklumu gordum. Anami babami gordum. Gurbete geri geldim. Gelir gelmez de calismaya basliyorum. Bunye geri gitmek istiyor dogal olarak. Benim ev obur taraf.

Allah hepimize akil, fikir, iyilik ve saglik versin.

1 comment:

Anonymous said...

Ardarım Mardarım, velkam bek tu dı gurbet hends! Şu bahsettiğin iki aylık "durma" periyodu içerisinde hepi topu iki saat görüşebildik ama ne yapalım, ona da şükür. Umarım denk gelir de daha uzun görüşme şansı buluruz yakında.

Bu arada enteresandır, herkes dünyanın bir ucunda; mesela ben de Katar`dayım şimdi, önümüzdeki Cuma dönüyorum, ondan sonra büyük ihtimal Azerbaycan`a gideceğim. Seyyah oldum iyicene.

Ya bu ne biçim koment oldu, anlamadım, beğenmedim yazdığımı, hatta tiskindim bile, o kadar yani... Dur ben bi kahve sigara kombosu veriyim bünyeye..

Hadi bakalım